کارناوال زندگی
کارناوال زندگی


انـدوه که از حــد بگــذرد

جايش را مي‌دهد به يک بي‌‌اعتنايي مـزمـن !

ديـــگـر مـهـم نـيـســت

بــــــــــودن يا نـبـــــــــودن...

دوست داشـتــن يا نـداشـتـــن ...

آنـچه اهـمـيـت دارد

کــــشــــداري رخـوتـنـاک حسي است

که ديگر تـو را به واکـنـش نمي‌کـشانــــد !

در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق مي شـوي

و نـگـاه مي‌کـني و نـگــــــــــاه...



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت20:12---22 فروردين 1392
هر جا را که به فکرم می رسید گشتم!
گشتم میان خاطرات سوخته!
میان حرف ها ، میان نگاه ها ...
نه نمی خواهم به زبانم حتی بیاورم...
که نیست ، آن چه باید باشد و نیست...
ولی مجبورم باور کنم...
تو رفته ای... و من از پا افتادم...
به همین سادگی!...
آپم گلم


parand
ساعت11:00---11 فروردين 1392
میدونستید چرا خیلی از ما ها تنهاییم ؟
چون حوصله اسباب بازى شدن نداریم …


امیر >max<
ساعت18:35---30 اسفند 1391
واااووو نه like کردم مهسا جون

mohammad
ساعت19:39---26 اسفند 1391
سال در پایانست/نکند مهر تو با تقویم است/من زتقویم دلت با خبرم/همه ماهش مهر است/همه روزش احساس/زنده باشی ای آبجی گلم/شادیت افزون باد. عید تان پیشاپیش مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب:,

|
 


هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره.فکر.هوا.عشق.زمین مال من است...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مهسا

 

اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

آن شرلی
سهراب
man
تو فقط برای منی
عاقبت یک روز
تو نسیتی که ببینی...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارناوال زندگی... و آدرس sweetcandy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شلخته!
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نزار
تک ستاره عشقم
Asheghane
خیال خیس
تنهای ساده دل
LOVE
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 1166
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->