کارناوال زندگی
کارناوال زندگی


مقدس ترین جای دنیاست ...

اتاق تنهایی هایم

وقتی...

با نیت " تو " خلوت می کنم .....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت0:51---26 دی 1391
چتر می خواستم چکار

منی که خیس خاطرت بودم

باران بهانه ام بود

دستهایت سقف دلتنگیم شود

-وای باران مرا برد

و تو ندانستی

مرا هراسی از بارش نبود

که آغوشت می خواستم

..... لیلا هژیر-----


رامین
ساعت0:47---26 دی 1391
دکتر گفت قند خون دارم و خوردن چیزهای شیرین را برایم اکیدا ممنوع کرده

و من با خود به محاسبه می نشینم

که چگونه این دنیای ِ تلخ را بدون ِ شیرینی ِ لبان ِ او قورت بدهم

اصلا هر چه بادا باد ...

عزیزم جلوتر بیا و مرا در آغوش بگیر ...

من می خواهم با قند لبانت زندگی را سر بکشم ...



حبیب صلحی زاده


nima
ساعت14:14---25 دی 1391
slm webe khubi dari khoshhal misham tabadol link konim

jojo
ساعت2:58---25 دی 1391
salam
khoshal shodam sar zadi
bazam biya pisham


رامین
ساعت0:55---25 دی 1391
همیشه نمی شود

زد به بی خیالی و گفت:

تنهـــــــــــا امده ام ٬ تنهـــــــا می روم...

یک وقت هایی

شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای...

کم می اوری

دلت یکی رو میخواد...


رامین
ساعت0:51---25 دی 1391
اگه برف بياد...
زمين لغزنده بشه...
تو پشت سرم باشى...
من سر بخورم...
تو بازومو بگيرى...
من هول بشم تو هول بشى...
عاشقه اين هول شدنام...
اگه برف بياد...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب:,

|
 


هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره.فکر.هوا.عشق.زمین مال من است...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مهسا

 

اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

آن شرلی
سهراب
man
تو فقط برای منی
عاقبت یک روز
تو نسیتی که ببینی...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارناوال زندگی... و آدرس sweetcandy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شلخته!
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نزار
تک ستاره عشقم
Asheghane
خیال خیس
تنهای ساده دل
LOVE
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 1176
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->