کارناوال زندگی
کارناوال زندگی


فروغ

امشب
از آسمان دیده تو
روی شعرم ستاره می بارد
در سکوت سپید کاغذ ها
پنجه هایم
جرقه می کارد

شعر دیوانه تب آلودم
شرمگین
از شیار خواهشها
پیکرش را دوباره می سوزد
عطش جاودان آتشها

آری،
آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر
نیندیشم
که همین دوست داشتن
زیباست
از سیاهی
چرا حذر کردن
شب پر از قطره های الماس است
آنچه از شب به جای می ماند
عطر سکرآور گل یاس است
...

 

 



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت9:28---21 دی 1391
لبت نه گوید و پیداست میگوید دلت آری
که اینسان دشمنی ، یعنی که خیلی دوستم داری!

دلت می آید آیا از زبانی این همه شیرین
تو تنها حرف تلخی را همیشه بر زبان آری؟

... نمی رنجم اگر باور نداری عشق نابم را
که عاشق، از عیار افتاده در این عصر عیاری

چه می پرسی ضمیر شعر هایم کیست؟، "آنِ" من
مبادا لحظه ای حتی مرا اینگونه پنداری

تو را چون آرزو هایم همیشه دوست خواهم داشت
به شرطی که مرا در آرزوی خویش مگذاری!

چه زیبا می شود دنیا برای من اگر روزی
تو از آنی که هستی، ای معما، پرده برداری

چه فرقی می کند فریاد یا پژواک، جانِ من!
چه من خود را بیازارم، چه تو خود را بیازاری

صدایی از صدای عشق خوشتر نیست، حافظ گفت
اگر چه بر صدایش زخم ها زد تیغ تاتاری

"محمد علی بهمنی"


parand
ساعت14:59---12 دی 1391
سلااام بازم از فروغ بذار ....امیدوارم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب:,

|
 


هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره.فکر.هوا.عشق.زمین مال من است...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مهسا

 

اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

آن شرلی
سهراب
man
تو فقط برای منی
عاقبت یک روز
تو نسیتی که ببینی...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارناوال زندگی... و آدرس sweetcandy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شلخته!
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نزار
تک ستاره عشقم
Asheghane
خیال خیس
تنهای ساده دل
LOVE
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->